گزارش نشست دوشنبه ۲۸ مرداد باشگاه

گزارش نشست دوشنبه ۲۸ مرداد باشگاه

گزارشی مختصر از آخرین نشست امرداد ماه سال ۱۳۹۸

طبق روال هر هفته جلسه ساعت ۱۹:۳۰ و این بار توسط سرکار خانم افسانه دایمی با ارایه گزارش برنامه سایکل توریستی سفری از دامنه‌ی سبز آرارات تا ارسباران استوار آغاز شد.

ابتدا ۶ رکاب زن شرکت کننده در این برنامه معرفی شدند و بعد توضیحاتی بصورت روزانه از این برنامه مهیج برای علاقمندان در این نشست ارایه گردید.
در مجموع این دوستان حدود ۲۰۰کیلومتر را ظرف چهارروز رکاب زده بوده و همچنین در طول این سفر از اماکن و مراکز دیدنی بازدید نموده و گزارشی نیز از مشاهدات خود بصورت عکس و فیلم نمایش دادند.

بعد از اتمام گزارش خانم افسانه دایمی و پرسش و پاسخ حضار نوبت رسید به آقای شایان پور از اعضای فعال و جاوید باشگاه دماوند که گزارششان در مورد پروژه هفت دریا به سرپرستی آقای احمدرفیعی رکاب زنی از تهران تا اندیمشک بمدت سی دقیقه بهمراه عکس و فیلم های زیبا بود.
و همچنین توضیحات در مورد کل مسیر رکابزنی و مشاهدات و تجربیات ایشان و همرکاب هایشان برای حاضرین این نشست مفید و جالب بود.

گزارش پایانی اختصاص داشت به یکی از پیشکسوتان باشگاه دماوند آقای بابک کیان پور از اعضای دهه ی ۶۰و همدوره ای های مرحوم فرشاد خلیلی که با بیان شیوا بذکر خاطرات خود درمورد صعود به قلل مختلف از جمله سرکچال و فرود با دوچرخه بهمراه مرحوم خلیلی و نحوه ی وارد کردن اولین دوچرخه کوهستان از فرانسه به ایران و شکل گیری فعالیتها و اتفاقات حول محور دوچرخه کوهستان پرداختند.

نشست این هفته با حضور ۵۰نفر از علاقمندان و دوستداران باشگاه دماوند در ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه دوشنبه ۲۸ امرداد۹۸ با ثبت عکس های یادگاری به پایان رسید.

همراهان این هفته آقایان:ایوب ثروت،رضانجارزادگان،
سعیدترنیان،امیرخدامی، حمیدعطایی،مهدی عبدالملکی
استودیوطراحی لی اوت
@damavandclub
#جلسات_دوشنبه
#DamavandClub

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --