گزارش صعود قله کلکچال

۱-مینا موسوی
۲-سمیرا نوروزی
۳-پریسا فراهانی

طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط سرپرست،برنامه ساعت ۶:۱۵ صبح از درب اصلی پارک جمشیدیه آغاز شد.
قبل از شروع برنامه کارت بیمه ورزشی و کفش و کوله و باتوم دوستان چک گردید.

با سرعتی متوسط وگامی آرام حرکت خود را تا ساعت۷:۱۵ ادامه دادیم و با توجه به شلوغی مسیر در بین راه ۱۵دقیقه استراحت داشتیم که به نوشیدن آب اختصاص یافت.

بعد از استراحت از مسیر پاکوب اصلی حرکت کردیم و در ساعت ۸:۱۵ به پناهگاه کلکچال رسیدیم و با توجه به زمانبندی درنظر گرفته توسط سرپرست و خوب بودن شرایط اعضای تیم برای صرف صبحانه یکساعت اختصاص داده شد
و در ساعت ۹:۱۵از پناهگاه کلکچال بسمت گردنه ی زین اسبی ادامه ی
مسیر دادیم،
در فواصل استراحت مسیر سرپرست خوب برنامه به آموزش در مورد گام برداری استفاده از باتوم و کالیبره کردن گام با تنفس خدمت دوستان توضیحات کاملی را ارایه نمودند تا این برنامه صرفا جنبه ی صعود به قله نداشته باشد و بخش آموزشی هم داشته باشد.
درنهایت ساعت ۱۲:۱۵هر سه نفر عضو این تیم برای اولین بار با شور و شعف فراوان روی قله ی کلکچال ایستادیم و از سرپرست خوبمان بسیار ممنونیم که با توجه به توانایی های متفاوت ما و اینکه اولین بار بود که با ما سه نفر کوه میامدن تمام تلاش خود را به کار بست تا بتوانیم بدون هرگونه خطری صعود کنیم.

با استراحتی کوتاه و صرف میوه و آب و توضیحات سرپرست محترم در مورد قله های اطراف و مسیرهای مختلف صعود به قله ی توچال به ثبت عکس یادگاری با پرچم‌ باشگاه پر افتخار دماوند پرداختیم و راه فرود از مسیر پاکوب اصلی را پیش گرفتیم در نهایت ساعت ۱۴:۱۵مجددا به پناهگاه کلکچال برگشته و بعد از صرف ناهار ساعت ۱۶ به سمت پایین فرود آمدیم و ساعت ۱۸:۴۵تیم چهارنفره ی ما صحیح و سالم بدون هیچ مشکلی به پارک جمشیدیه رسید و این برنامه ی خوب به پایان رسید.
در پایان جا داره از سرپرست خوب برنامه و همچنین باشگاه دماوند که امکان اجرای برنامه های کوهنوردی برای سطوح مختلف و باهر سلیقه ای مینماید کمال قدردانی را داشته باشم.

گزارش صعود: مینا موسوی

۹۸۱ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.