گزارش صعود به قله آبک

گزارش صعود به قله آبک

با سلام

روز ١٠ام خرداد ساعت ۵:١۵ دقیقه افرادی که برای حضور در برنامه صعود قله آبک به سرپرستی فاطمه واقف اعلام آمادگی نموده بودند در محل گردنه قوچک حضور یافته و بطرف روستای روته مبدا صعود حرکت نمودند و ساعت ۶:۱۵ تیم از روستای روته بمنظور صعود قله آبک حرکت نمودند از میان باغ بلافاصله با یک شیب تند سوار یال (با خاک سرخ) شده و بعداز پیمایش حدود دو ساعت، ساعت ٨:١۵ دقیقه در ابتدای کاسه برای صرف صبحانه و استراحت، توقف کردیم. بعد از صرف صبحانه با توجه به مطبوع بودن هوا حدود بیست دقیقه به کلیه اعضا وقت استراحت داده شد که اکثرا از این فرصت برای خوابیدن استفاده کردند.
ساعت ٩:١۵ دقیقه تیم حرکت نمود و بعد از طی دو یال با شیب نسبتا تند در ابتدای گرده بمنظور استراحت و میان وعده تیم متوقف شد. بعد از عبور از میان یک دهلیز سنگی کوتاه به سمت چپ متمایل شده و با یک شیب ملایم سوار یال سنگی منتهی به قله شدند و در نهایت ساعت ١٢:٣٠ دقیقه اعضای تیم به قله رسید هوا مه آلود با یک باد ملایم بود که گاه کل مسیر در مه فرو می رفت .
در مسیر برگشت اعضای تیم در ابتدای مسیر سنگی برای صرف نهار متوقف شدند و با نظر سرپرست تا ساعت ٣ بعد از ظهر وقت استراحت و ناهار بود . با توجه به متراکم شدن ابرها و یک آغاز تگرگ پراکنده و صدای رعد و برق تیم به سرعت خود را آماده ادامه مسیر نمود و در پایان ساعت ۵:٣٠ دقیقه عصر به محل پارک ماشینها رسیده و برنامه پایان یافت . با سپاس از کلیه اعضای تیم بابت همراهی صمیمانه
سر پرست :فاطمه واقف
١- یوسف واقف
٢-کیوان شهلایی
٣-علیرضا پوردانا مهمان
۴- مجید کاشیان
۵- محبوبه لطفی
۶- بیتا حکمی
٧- امین شفیع نیا
٨- بشیرشادروان

۷ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --