جلسه دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ باشگاه دماوند

جلسه دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ باشگاه دماوند

جلسه ساعت ۱۹/۱۰ دقیقه با اجرای آقای محمدرضا احمدیان شروع شد. پس از معرفی بخش ها مختلف کلیپی از پیمایش و پاکسازی دره رغز پخش شد.
در بخش بعدی آقای بهرامی مدیرعامل باشگاه شروع به صحبت کردند. و پس از ارائه توضیحاتی در مورد برنامه و مشکلات آن از آقای دکتر شکروی (مدیرعامل صنایع لبنی شکلی ) و آقای جعفر نژاد (مدیر عامل شرکت آریان تور) تقدیر بکردند. تقدیر نامه ها از طرف باشگاه به ایشان اهدا شد و از طرف هیئت کوهنوردی داراب نیز تقدیر نامه ای به آقای دکتر شکروی تقدیم شد. البته به دلیل غیبت دکتر شکروی تقدیر نامه ها و تابلو یادبود به نماینده ایشان اهدا گردید.
بخش بعدی به صحبت های آقای اشتری مدیر انجمن حفظ محیط زیست کوهستان اختصاص داشت. ایشان از لزوم توجه به کوهستان ها گفتند و از فعالیت های کوهنوردان به عنوان افراد پیشرو و فرهنگ ساز در این زمینه تشکرکردند.
بعد از صحبت های آقای اشتری، مدیر عامل باشگاه از اعضایی که در برگزاری برنامه مشارکت داشتند تشکر کرد .و همراه با آنها عکس یادگاری گرفتند.
پس از آن نوبت به معرفی چشنواره یخ نوردی باشگاه رسید که در بهمن ماه توسط مربی بین المللی اجرا می شود. و همچنین معرفی برنامه های اسکی در سال جاری. در ضمن خبر شرکت باشگاه در نمایشگاه ورزش های مهیج در فرهنگسرای نیاوران نیز به اعضا داده شد.
آقای بهرامی از فرصت استفاده کردند و از آقایان فرهاد پروشکی و اکبر حاج ناظر ،به خاطر سالها فعالیت در حسابداری باشگاه، با اهدا لوح تقدیر و سکه طلا قدردانی کردند.
متاسفانه علی رغم برنامه ریزی ،گزارش پیمایش دره ترودی‌فر کمبود زمان پخش نشد. اما آقای علی خوانساری تابلو زیبایی از این دره را به باشگاه اهدا کردند . متقابلا آقای بهرامی برای پیمایش این دره لوح تقدیری به ایشان تقدیم نمودند و به خاطر لغو گزارش برنامه از ایشان دلجویی کردند.
پایان برنامه با پذیرایی همراه بود. آقای جباری از داراب محبت کرده و میوه هایی ارسال کرده بودند. که برای پذیرایی از مهمانان استفاده شد. و اقای خوانساری برای یادگاری کارت پستالی چاپ کرده بودند که به مهمانان اهدا شد.
لازم است از دوستان مان در سایت رادیو آهنگ سفر و وونو که این جلسه را به صورت زنده پوشش دادند تشکر کنیم. شما میتوانید گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر مشاهده بفر مایید

https://lahzenegar.com/play/pXkiB

و یک شب خاطره انگیز دیگر در باشگاه دماوند به پایان رسید.

 

شروع مراسم با اجرا محمدرضا احمدیان

 

صحبت های آقای بهرامی

 

تقدیر از حامیان مالی مدیران شرکت شکلی و آریان تور

 

صحبت های آقای اشتری

 

تقدیر از اعضا برای مشارکت در اجرای برنامه رغز

 

 

تقدیر از فرهاد پروشکی و اکبر حاج ناظر به خاطر فعالیت تشکیلاتی در حسابداری باشگاه

 

 

تقدیر از محمدرضا احمدیان

 

 

اهدا تابلو یادگاری از طرف آقای خوانساری به باشگاه دماوند

 

 

 

 

۴ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

  • sex doll A Spouse is Furious about Her Better half’s Pick Among Her and A Sex Doll

    bbw sex doll Reply
  • custom real doll Fine way of telling, and nice article to get facts about my presentation focus, which i am going to convey in academy.|

    bbw sex doll Reply
  • This page truly has all the info I needed about this subject and didn at know who to ask. Sex Doll Blog

    durablesexdoll Reply
  • I got this web page from my friend who told me about this web site and now this time I am visiting this site and reading very informative posts at this time. Sex Doll Blog

    secretsspace Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --