گزارش صعود به قله توچال از یال ایگل

مسافت طی شده صعود تقریبا۱۲ کیلومتر
فرود با تله کابین که از قبل سرپرست هماهنگ کرده بودن
اب وهوای منطقه صبح افتابی,بعدازظهر با افزایش ابر وشدت بادوسرما

ایگل روستایی است در ارتفاع ۲۰۰۰متراز سطح دریاکه در فاصله ۳۵ کیلومتری ودقیقاشمال شهرتهران قراردارد
ایگل,شکراب,اهاروشهرستانک روستاهایی هستند که قله توچال رو میشه صعود کرد
گزارش برنامه صعود:
روزجمعه ۱۵ دیماه ۱۳۹۶با یک تیم ۳۴ نفره(باشگاه دماوند وگروه ماهین)ساعت ۷:۱۵صبح از روستای ایگل حرکت کردیم بعدازپاکوب وباغات ایگل یال سمت راست که شیب بسیار تندی داشت مسیر رو ادامه دادیم ودر ارتفاع ۲۷۰۰بعداز صرف صبحانه مسیر رو ادامه دادیم بعداز رسیدن به یال اصلی در ارتفاع ۳۰۰۰وادامه مسیر به ادمک های سنگی رسیدیم واستراحت کوتاهی کردیم وچند نفر از همنوردان به دلیل عدم امادگی لازم از صعود قله صرف نظر کردن وبه ایگل باز گشتند
درادامه مسیربه منطقه سنگلاخی وریزشی رسیدیم که عبور ازان دقت وزمان زیادی لازم داشت سپس به شیب های اخر زیرقله نزدیک شدیم که سرعت باد وسرماازار دهنده بود مانع سرعتمان شدولی با مسیریابی درست وکمکها اقای ناهیددرساعت ۴الی ۴:۳۰ تمام نفرات به سلامتی به قله رسیدن وبعداز خوردن مایعات گرم ومختصر نهار تمام اعضای گروه با تله کابین که سرپرست برنامه جناب اشتری هماهنگ کرده بودبه ولنجک اومدیم

۹ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.