گزارش صعود یکروزه قله دماوند

برنامه صعود یکروزه قله دماوند که بر اساس اعلام قبلی قرار بود پنجشنبه مورخ ۱۴ دی ۹۶ برگزار شود از چهارشنبه عصر و با عزیمت به رینه آغاز گردید. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شب را در منزل مصطفی لاریجانی که از رانندگان منطقه و همراهان قدیمی برنامه های دماوند باشگاه می باشد گذراندیم و حدود ساعت ۳ صبح سوار بر وانت عازم منطقه شدیم. بارش های اندک امسال موجب شد که بتوانیم تمامی مسیر رسیدن به مسجد را با وانت طی کنیم. در نهایت راس ساعت ۴ صبح از مسجد صعود خود را شروع کرده و ساعت ۷:۴۵ به بارگاه سوم رسیدیم.

پس از صرف صبحانه و استراحتی اندک حدود ساعت ۸:۳۰ بارگاه را ترک نموده و در حالی که باد نیز کمی شدت گرفته بود به سمت قله به راه افتادیم. کمی پایین تر از آبشار یخی بود که به دلیل مساعد نبودن حال یکی از همنوردان تصمیم گرفته شد تیم به ۲ گروه تبدیل شود. گروهی ۳ نفره که سرپرستی آن را امید خطیبی عهده دار بود و مسیر خود را به سمت قله ادامه داد و گروهی ۳ نفره که به سرپرستی کاوه کاشفی به سمت بارگاه سوم برگشته و به کمک بیسیم با تیم قله در ارتباط بود. در نهایت تیم قله نیز کمی پایین تر از سنگ پستونک حدود ارتفاع ۵۴٠٠ متر به دلیل شدت گرفتن باد ساعت ١٣.١۵ دقیقه تصمیم به بازگشت گرفته و پس از پیوستن به دیگر نفرات در بارگاه سوم، تمامی نفرات به سمت گوسفندسرا آمده و از آنجا سوار بر وانت راهی رینه گشتیم.

نفرات شرکت کننده در برنامه: امید خطیبی (سرپرست)، کاوه کاشفی، حجت خدایی، حمید فرخی، محمد هورشاد، میعاد توکلی

۱ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.