گزارش صعود به قله توچال از یال چهار پالون

برنامه صعود قله توچال از یال چارپالون با حضور ۵ نفر از اعضای باشگاه در روز جمعه مورخ ۲۴ آذر ۹۶ برگزار گردید.
این برنامه راس ساعت ۵:۴۰ از میدان سربند آغاز گردید و بعد از حدود ۱:۲۵ تیم به پناهگاه شیرپلا رسید.
پس از استراحتی کوتاه، در حالی که آفتاب شدید رنگ و بویی از زمستان تقویمی نداشت، رهسپار یال چارپالون شده و در حالیکه تیم با سرعت خوبی به سمت قله پیش میرفت با یک کوهنورد خسته و بسیار بی تجربه مواجه شدیم که علی رغم رها شدن توسط همنورد خود و عدم برخورداری از وضعیت جسمانی مناسب قصد داشت به هر قیمتی که شده مسیر خود را به سمت قله ادامه دهد. حتی ۲ نفر از اعضای تیم برای همراهی وی تا پناهگاه شیرپلا اعلام آمادگی کردند اما این شخص زیر بار نرفت. بنابراین تصمیم گرفتیم با توجه به خلوتی یال چارپالون، پس از استراحتی کوتاه و دادن مقداری چای و شکلات به این کوهنورد، وی را تا قله همراهی نماییم که این امر چند ساعت زمان تیم را گرفت اما خوشحالیم که توانستیم جلوی بروز یک حادثه محتمل را بگیریم.
در نهایت حدود ساعت ۱۲ به قله رسیدیم و آنجا ضمن مواجهه با علی بندیزاده که باعث خوشحالی تیم گردید (از اعضای باشگاه که اوایل سال دچار مصدومیت شدید شده بود )، همراه یکدیگر به ایستگاه ۷ تله کابین توچال رفته و به پایین بازگشتیم.

افراد شرکت کننده در برنامه: امید خطیبی، مهرداد شهلایی، حجت خدایی، میعاد توکلی، محمد هورشاد

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.