صعود قله دماوند ۱۸ و ۱۹ آبان ۹۶

باسلام خدمت همنوردان وکوهنوردان عزیز . خلاصه ای از گزارش صعود قله دماوند که از جبهه جنوبی در تاریخ ۱۸/۱۹/۸/۹۶باموففیت انجام شد اطلاع دوستان می‌رسد
.صبح روز پنجشنبه ۱۸/۸/۹۶پس از صرف صبحانه ،ساعت ۹حرکت خود را از گوسفند سرا به بارگاه سوم آغاز کردیم. وساعت ۱۲/۳۰دقیقه به بارگاه رسیدیم. طبق اطلاعات هواشناسی که دریافت کرده بودم روز پنجشنبه هوای دماوند خوب بود وروز جمعه صاف کمی ابری وسرعت باد ۳۵کیلومتر درساعت گزارش شده بود . ما نیز خود را برای صعود آماده کرده بودیم .صبح روز جمعه درساعت ۶صبح باصرف صبحانه بعد از چند تیم از آمل وتیم امداد آمل وچند کوهنورد انفرادی که از تهران درمنطقه بودند و شروع به صعود کرده بودند مانیز به عنوان آخرین تیم ساعت ۷/۱۰دقیقه صبح از پناهگاه خارج شدیم باپیمودن حدود ۲ساعت به ارتفاع تیم آمل به بازگشت فرود می آمدند هوای قله ابری بود وبا ادامه دادن به مسیر مجددا کوهنوردان انفرادی نیز برمیگشتند مانیز خود را درساعت ۱۲ظهر به ارتفاع ۵/۱۰۰متری رسانده بودیم ودرشرایط باد شدید وبوران هواخیلی سرد شده بود اما امکان صعود قله رو داشتیم وساعت ۲بعدازظهر مد نظرم بود وخوشبختانه درساعت ۱۳/۱۰دقیقه موفق به صعود قله دماوند شدیم ومتاسفانه اطلاعات هواشناسی روز جمعه بر خلاف آن بود .بارش برف از گوسفند سرا تاقله از۵تا ۲۰سانتیمتر میرسید.این صعود رو تقدیم به باشگاه کوهنوردی واسکی دماوند مینمایم.
نفرات شرکت کننده .سرپرست منوچهر رحمانی .علی موتابیان ومیهمان برنامه آقای احد میرزاپور این برنامه به پایان رسید .
زمان صعود از گوسفند سرا تا بارگاه سوم ۳/۳۰ساعت دقیقه واز بارگاه سوم تا قله ۶ساعت .برگشت از قله تا بارگاه ۲/۵ساعت وازبارگاه با گوسفند سرا ۲/۴۵دقیقه

۱ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.