شادباش به هم نورد گرامی بهرام پورعلی بابا و تارنمای” کوه نامه”

شادباش به هم نورد گرامی بهرام پورعلی بابا و تارنمای” کوه نامه”

چندی پیش دومین دوره جشنواره کوه نوشته ها با همکاری بنیاد داودمحمدی فر و انجمن کوهنوردان ایران برگزار کردیدو تارنمای “کوه نامه” در جایگاه وب سایت برتر برگزیده شد. با نگاه به همکاری هم نورد گرامی مان بهرام پور علی بابا با این تارنما با سربلندی این گزینش شایسته را به ایشان و همه همکاران ایشان در این تارنما شادباش می گوییم و آرزوی پیروزی های بزرگ تر برای این تیم پرکار و شایسته داریم.

بیشتر بخوانید:

روز جهانی کوهستان فرصتی بود تا انجمن کوه‎نوردان ایران همچون ادوار گذشته جشنواره دوسالانه کوه‎نوشته‎ها را برگزار کند و کتاب‎ها، مقاله‎ها، وبسایت‎ها و وبلاگ‎های برگزیده که  در عرصه کوه و کوه‎نوردی قلم زدند را معرفی کند.  در این میان وب‎سایت کوه‎نامه از طرف هیات داوران به عنوان وب‎سایت برگزیده معرفی و از آن تقدیر به عمل آمد. حسب وظیفه بر خود فرض می‎دانیم از «بنیاد محمدی‎فر» بانی این جشنواره، انجمن کوه‎نوردان ایران مجری، هیات داوران و دبیر آن عباس ثابتیان برای این انتخاب تشکر و قدردانی کنیم.

اما سخنی کوتاه با خوانندگان عزیز:

خوشحالیم که در حال حاضر به آن درجه از اعتبار در امر خبر رسانی رسیده‎ایم که بعضا خبرگزاری‎های معتبر فارسی زبان در خارج از کشور در ارائه اخبار حوزه کوهستان به استناد این وب‎سایت خبر رسانی می‎کنند. به عنوان نمونه استناد خبرگزاری «دویچه وله» در خصوص فوت زنده یاد «مهدی حبیبی»

اما این مهم میسر نشد جز با همکاری و همدلی دوستانی که در این سایت فعالیت داشته و دارند. این توفیق در امر اطلاع‎رسانی مرهون زحمات همکارانی غیر حرفه‎ای‎ست(شغلشان این نیست)  که  کار حرفه‎ای می کنند. اینجانب به عنوان نماینده این دوستان افتخار حضور در سِن و دریافت جایزه را داشتم؛ اما من نماینده  تیمی منسجم و دلسوز بودم که عاشقانه بی هیچ چشم‎داشتی از وقت و انرژی خود مایه می‎گذارند تا بتوانند در امر اطلاع‎رسانی کوهستان به سرعت و دقت عمل کنند و مجموع اخبار کوه‎نوردی و سایر رشته‎های مرتبط چه داخلی و چه خارجی را بر روی خروجی قرار دهند. بر خود لازم می‎دانم که تشکر و قدردانی فراون کنم از همکارانم در این سایت، همچون  «بهرام پور علی بابا»،«عزیز حبیبی»،«پریسا حسین زاده»،«طیبه طاهری»، «ری را جلیلیان» و «مینا قربانی»؛ همینطور دوستانی که سابق بر این همکاری‎ای با ما داشتند؛ همچون «لیلا صالحی» و زنده‎یاد «پرویز ستوده».

به واقع ما (تیم کوه‎نامه) نیامده‎ایم نامی از خود بر جای گذاریم؛ بل آمده‎ایم اثری هر چند کوچک اما مفید بر جای گذاریم.

 این انتخاب وظیفه ما را دشواتر و متعهد‎ترمان کرد.

 امید است بتوانیم با رفع اشکالات و تقویت  نقاط قوت و ایده‎های نو، پر توان‎تر از گذشته این راه را ادامه دهیم.

ارادتمند همه‎ی همکاران کوه‎نامه:فرشید داوودی

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --