انتخاب هیئت مدیره انجمن کوهنوردان ایران انجام شد

انتخاب هیئت مدیره انجمن کوهنوردان ایران انجام شد

نوبت دوم مجمع عمومی عادی  انجمن کوه‌نوردان ایران در روز یک‌شنبه ۷/۶/۱۳۹۵  از ساعت ۱۸ در محل باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند آغاز شد. در این جلسه عباس ثابتیان رییس انجمن، پس از خوشامدگویی گزارش کوتاهی از فعالیت‌های هیات مدیره داد و اشاره کرد که ریز فعالیت‌های انجمن در شماره‌های گوناگون فصل‌نامه‌ی کوه ارایه شده و در انجمن هم در دسترس است. سپس مصطفی سلاحی، کوه‌نورد و غارپیمای پیش‌کسوت، طی سخنانی اشاره کرد که باید قدردانی‌های لازم از افرادی مانند داود محمدی‌فر که کار فرهنگی سنگینی در زمینه‌ی کوه‌نوردی کرده است، صورت گیرد. عباس محمدی هم که در این دوره نایب رییس انجمن بود، از حضور اعضا (به‌ویژه کسانی که از شهرهای دیگر آمده بودند) سپاسگزاری کرد.

در این جلسه، کیومرث بابازاده به عنوان رییس مجمع، زهرا اویسی و اسمعیل رضایی به عنوان منشی‌های جلسه، و وحید بهرامی و عزت عمرانی به عنوان ناظران جلسه انتخاب شدند. پس از آن که نامزدان هیات مدیره و بازرسی خود را به اختصار معرفی کردند، برگه‌های رای‌گیری توزیع شد که نتیجه‌ی زیر به دست آمد:

اعضای هیات مدیره

۱- مهدی کاسبیان  ۷۷ رای

۲- پرویز امرایی  ۷۲ رای

۳- مصطفی شکرابی  ۶۹ رای

۴- افسر فراحی شاندیز  ۶۸ رای

۵- ابراهیم فیاض  ۶۸ رای

۶- جواد نظام دوست  ۴۵ رای

۷- مریم عطاریه  ۴۴ رای

۸- رضا شیشه چی  ۲۹ رای (عضو علی‌البدل)

۹- بهرام ذوالفقاری ۲۱ رای (عضو علی‌البدل)

بازرس 

۱- محمد نوری  ۴۶ رای

۲- لطیفه بقراط  ۴۲ رای (عضو علی‌البدل)

یادآور می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان ۱۱۵ تن بود که ۳۱ تن به‌صورت وکالتی و ۸۴ نفر اصالتا، از شهرهای تهران، آمل، ساری، طالقان، کرج، اصفهان، و دزفول در مجمع حاضر بودند.

برای هیات مدیره‌ و بازرسان جدید انجمن آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --