نتایج رویداد”لید” و “بولدرینگ” قهرمانی بزرگسالان،جوانان و نوجوانان  ایران

نتایج رویداد”لید” و “بولدرینگ” قهرمانی بزرگسالان،جوانان و نوجوانان ایران

از صبح روز شنبه مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشوری در تمامی رده های سنی مردان و زنان در مجموعه ورزشی پیام آغاز شد. به گزارش کوه نامه این مسابقات بنابر تقویم اجرایی در روز شنبه و یکشنبه  اختصاص به مردان داشت که در رشته «لید» (سرطناب)  در سه رده نوجوانان A ،جوانان و بزرگسالان پی گرفته شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد.

نتایج مسابقات لید

 رده بزرگسالان

«داوود رکابی» از استان زنجان به مقام نخست، «رضا کلاه سنگیان» از گلستان و «خسرو هاشم زاده» از تهران به ترتیب مقام های دوم و سوم دست یافتند.

رده جوانان

«محمد مهدی جلیلی» و «سجاد مستجاب الدعوه» هر دو از خراسان رضوی  و «محمد حسن دسترنج» از کرمانشاه به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

 رده نوجوانان A

«محمد امین محمد لو» ، «پوریا رسولی» هر دو از کرمانشاه مقام اول و دوم و «ابوالفضل حسن پور» از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافت.

نتایج مسابقات بولدرینگ

در این مسابقات که از دیروز بعد از ظهر مسابقات آن شروع و تا عصر امروز ادامه یافت نتایح زیر یدست آمد.

رده سنی بزرگسالان

«خسرو هاشم زاده» از استان تهران ، «رضا کلاسنگیان» از استان گلستان و «امیرحمزه پور شفیع» از کرمانشاه به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

 رده جوانان

«علی همتی» از خراسان شمالی،«صدرا ترکمان ترابی» از گستان و «محمد مهدی جلیلی» از خراسان شمالی به ترتیب مقام های  اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

 رده نوجوانام A

«پوریا رسولی» از استان زنجان، «ابوالفضل حسن پور» از خراسان رضوی و «محمد امین نوری»از زنجان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در پایان این دوره از مسابقات و در رده تیمی مردان استان زنجان به مقام اول، خراسان رضوی به مقام دوم و استان تهران به مقام سوم تیمی دست یافتند.

شایان ذکر است این مسابقات در بخش بانوان از صبح فردا آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و همیچنین روز پنجشنبه اختصاص به مسابقات نونهالان دختر و پسر خواهد داشت.

برگرفته از تارنمای “کوه نامه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --