پیام تبریک مدیر عامل باشگاه بمناسبت فرارسیدن سال جدید نوروزی

پیام تبریک مدیر عامل باشگاه بمناسبت فرارسیدن سال جدید نوروزی

با سلام و عرض تبریک سال ۱۳۹۴ خورشیدی. امیدوارم سال ۹۴ سال خوبی در همه زمینه ها و در کل وسعت کشور باشد، از جمله رشته ورزشی کوهنوردی که ورزشی خاص و در حقیقت نوعی زندگی در طبیعت و با طبیعت است. روزهای پایانی سال ۱۳۹۳ باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند و کلیه وابستگانش اعم از اعضا، خانواده ها و دوستداران با صدور رای دادگاه تجدید نظر پرونده بهمن دیزین با تلاطمی عجیب مواجه شدیم که قطعا در سال آینده و سالهای آینده بیشتر با عواقب کارشناسی انجام شده و طبعا رای صادره مواجه خواهیم بود.

امیدوارم که بتوانیم با کمک تک تک وابستگان، دوستداران و جامعه کوهنوردی در گذر از این بحران موفق شویم و بعدها روی تهیه آیین نامه ها و دستورالعملهای لازم و اثر گذارتری در دنیای کوهنوردی اقدام کنیم تا در چنین مواردی به چنین بحرانهایی نرسیم. ضمن اینکه تجهیز تک تک ما به دانش روز و ارزیابی بهتر در هر نقطه و زمان شاید می تواند تا حدی از بار حوادث بکاهد. هر چند وجود پیشرفت درهر زمینه ای و در هر کشوری نیاز به بسترهای هماهنگی دارد از جمله در این زمینه تجهیز راه ها، هواشناسی، بانی امداد در کوهستان و بیمه های ورزشی کارآمد مورد نیاز می باشد، که افق رسیدن به این پیشرفت بسیار دور می نماید. اما ما هم نباید توقف کنیم به علت عدم بسترسازی مناسب.
لازم است در ادامه یادی کنیم از کلیه جانباختگان حوادث کوهنوردی در کشور و به خانواده های گرامیشان ادای احترام کنیم. در هر مورد از جمله حادثه های غار پراو ۸۱، بهمن دیزین ۸۸ ، حادثه برودپیک، سامان نعمتی، لیلی اسفندیاری، جعفر ناصری، محمد اوراز، اسماعیل متحیر پسند و . . .  بهترین جوانان، ورزشکاران و مربیان کشور را از دست داده ایم. افرادی که برای اثبات توان ایرانی و ایجاد انگیزه در جامعه در مسیر اصلاح و پیشرفت و با وجود همه مشکلات پا به میدان گذاشته اند. من از کلیه وابستگان این افراد عاجزانه می خواهم در کنار ما و سایر جوانانی که از انواع فساد و تباهی گریخته اند و به سوی این ورزش که روش زندگی پیامبران بوده و از حیث انسان سازی با هیچ ورزشی در دنیای انسان ها قابل قیاس نیست پناه آورده اند، باشند و با پشتیبانی خود در حقیقت به جامعه در مسیر پیشرفت ایران کمک نمایند.
به امید پروردگار توانا سال ۹۴ سال بالندگی بیش از پیش کشور و مردم ایران در تمامی زمینه ها باشد و باشگاه ما نیز با حمایت جامعه کوهنوردی همچون ۶۲ سال گذشته زنده و پیش قدم در توسعه ورزش قدم بردارد.
یا علی
شهرام عباس نژاد
مدیر عامل باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --