گزارشی از تجسس در کوه های شمال تهران و درخواست همکاری برای جستجوی بیشتر

گزارشی از تجسس در کوه های شمال تهران و درخواست همکاری برای جستجوی بیشتر

همانطور که احتمالا آگاهی دارید، متاسفانه دو نفر از کوه‌پیمایان میانسال تهرانی با نام‌های آقایان کاووسی و صالحی روز دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ به ارتفاعات شمالی رفته و براساس تماس‌هایی که با خانواده‌ها و نیروهای امدادی گرفته‌ بودند، در هوای سرد عصر آن‌روز دچار سرمازدگی و گم کردن مسیر می‌شوند. اواخر شب دوشنبه آقای کاووسی را در حالیکه پوشاک خود را به دوست خود داده بود و برای کمک در تلاش برای رسیدن به ایستگاه پنج تله‌کابین بود را در حالیکه سرمازدگی شدید داشت یافتند، اما متاسفانه پس از لحظاتی جان سپرد.

روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه به تاریخ‌های ۵، ۶ و ۸ اسفند کوشش‌هایی برای یافتن آقای صالحی با مشارکت کوه‌نوردان و امدادگران آتش‌نشانی و هلال احمر و همکاری شرکت تله‌کابین توچال انجام شد، و البته متاسفانه بی‌نتیجه بود. به‌دنبال پیگیری و اصرار فرزندان و خانواده آقای صالحی احتمالا روز دوشنبه ۱۱ اسفند برنامه تجسس دیگری در کوه‌های شمال تهران انجام خواهد شد. از همنوردان داوطلب درخواست می‌شود برای همیاری با رضا فتحی به شماره ۰۹۱۲۸۱۶۸۴۳۲ تماس بگیرند.
همچنین از آنجا که آقای صالحی از اقوام یکی از اعضای گروه کوه‌نوردی دانش تهران بودند، پیگیری و مدیریت این برنامه‌ها توسط این گروه انجام شد و در تیم‌های تجسس کوه‌نوردان و در سه روزی که برنامه‌ اجرا شده است، اعضایی از باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند و گروه کوه‌نوردی عروج نیز مشارکت داشته‌اند. از طرف باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند، حمید منوچهری، امیر کلهر و محمود بهادری حضور داشته اند.

۱ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --