صعود یخچال کسری

برنامه صعود یخچال کسری :
روز دوشنبه از تهران به سمت شهر لاهرود حرکت کردیم. سه شنبه صبح از لاهرود با ماشین تا گوردگلی (آخرین نقطه ای که با ماشین می توان رفت) را طی کرده و از آنجا حدود ۲ ساعت کوله کشی سنگینی را تا پناهگاه کسری انجام دادیم. به قصد هم هوایی و بارگذاری ابزار فنی تا پای یخچال پیمایش کرده و سپس به پناهگاه بازگشتیم. چهارشنبه ۱۴ مهر ماه ساعت ۶ پناهگاه را ترک کرده و پس از پیمایش اولیه و آماده سازی ابزار فنی، ساعت ۸ صعود یخچال را شروع نمودیم. بارش برف و کولاک و برودت ناگهانی هوا بر خلاف پیش بینی هواشناسی تیم را غافلگیر نمود، اما در نهایت ساعت ۱۷ به قله رسیده و مسیر تیغه را برای بازگشت انتخاب نمودیم. با توجه به وزش باد و مه شدید بازگشت با سختی انجام شد و در نهایت ساعت ۱۲ نیمه شب به پناهگاه کسری رسیدیم.
روز پنج شنبه پس از جمع آوری وسایل به سمت پایین حرکت کرده و با ماشینی که از قبل هماهنگ شده بود خود را به لاهرود رسانده و همان روز به تهران بازگشتیم.

سرپرست برنامه : امیر اصغرپور
نفرات شرکت کننده :
علی حدادی
مسعود دهقان
میثم آریام

۸ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.