گزارش رکاب زنی بمناسبت روز هوای پاک

گزارش رکاب زنی بمناسبت روز هوای پاک

گزارش رکاب زنی سوم بهمن سال یک هزار و سیصد و نود ونه

بمناسبت روز هوای پاک و به میزبانی موزه پمپ بنزین دروازه دولت

بعد از جلسات متعدد و هماهنگی با کارگروه دوچرخه سواری باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند ، شرکت انرژی موتور(جاینت،لیو)،گروه دوچرخه سواری ریچرخ و گروه دوچرخه سواری کانون طبیعت تصمیم گرفته شد روز جمعه سوم بهمنگان تور تهرانگردی با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و بازدید از سالنهای تاریخی تئاتر شهر تهران به سرپرستی امیررضا صدیقیان از باشگاه دماوند و لیدری خانم دکتر انصاری برگزار گردد.

ثبت نام از علاقمندان تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه دوم بهمنگان ادامه یافت و طبق اعلان به تمامی ۹۰ نفر ثبت نام شدگان راس ساعت ۸:۴۵ تمامی نفرات جلوی باشگاه دماوند حضور پیدا کرده و با توضیحات سرپرست و معرفی لیدر مکانهای تاریخی و نماینده ی شرکت انرژی موتور و گروه ریچرخ سرکار خانم نوروزی و نماینده گروه کانون طبیعت سرکار خانم رحمانی برنامه آغاز گردید.

مسیر حرکت از ابتدای خیابان لاله زار بسمت خیابان سعدی جنوبی ، خیابان اکباتان و خیابان لاله زار جنوبی تعیین و اولین توقف در مقابل تئاتر نصر بود که با توضیحات کامل در مورد این مکان و تاریخچه ی تئاترهای اجرا شده در زمان پهلوی اول و دوم همراه بود.

تیم با ورود به کوچه باربد از خیابان لاله زار خارج و به مسیر دوچرخه سواری خیابان فردوسی داخل شد و با رکاب زدن در جهت شمال تا خیابان نوفل لوشاتو ادامه مسیر داده و با تغییر جهت به سمت غرب تا بعد از پل حافظ وارد خیابان خارک مقابل تالار رودکی شد.در آنجا نیز لیدر گروه در مورد تمام تاریخچه و معماری این بنا نیز توضیحاتی ارایه نمودند.

تیم با برگشتن به خیابان خارک و ادامه ی مسیر بسمت غرب و شمال وارد خیابان ولیعصر شد و مقابل تئاتر شهر توقف نمود با استراحتی کوتاه و شنیدن توضیحات توسط خانم دکتر انصاری در مورد تئاتر شهر تیم در خیابان ولیعصر ادامه ی مسیر داده در سمت شرق وارد مسیر دوچرخه خیابان طالقانی شد و تا خیابان مفتح با همکاری کمک سرپرستان تیم بصورت منظم و یکدست رکاب زده و از آنجا وارد خیابان مفتح ، سعدی شمالی ، کوچه معمار مخصوص ، خیابان لاله زار شمالی ، انقلاب و در نهایت دروازه دولت وارد موزه پمپ بنزین شد.

طبق تمهیدات مدیریت موزه سرکار خانم اسماعیلی کوچه فیات بصورت پارکینگ در اختیار همرکابان عزیز قرار گرفت و دوعدد کارت ورود به هرنفر داده شد که یک عدد روی دوچرخه نصب و دیگری نزد فرد می ماند تا زمان برگشت و تحویل دادن هردو کارت دوچرخه خود را دریافت نماید.

با ورود تیم ۹۰ نفری همرکابان ما و استقبال گرم مسئولین و مدیران موزه و همچنین آقای سعادت مدیر کارگروه دوچرخه باشگاه دماوند و همرکابان گروه دوچرخه سواری چرخ گشت برنامه ی موزه پمپ بنزین آغاز شد که همراه با سخنرانی مسئولینی از شرکت نفت و شهرداری بود.

در پایان برنامه قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس که به اسپانسری شرکت بزرگ انرژی موتور صورت پذیرفته بود توسط نماینده این مجموعه سرکار خانم نوروزی انجام شد و هدایای ویژه ای تقدیم دوستان و لیدرها شد.

تشکر ویژه از
مدیران شرکت انرژی موتور
جاینت و لیو جناب آقای نیکبخت
مدیر پمپ بنزین دروازه دولت
سرکار خانم اسماعیلی
مدیر باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند
جناب آقای وحید طهوری
سرپرست این برنامه
جناب آقای امیررضا صدیقیان
لیدر بناهای تاریخی
سرکار خانم دکتر انصاری
سرپرست گروه ریچرخ
سرکار خانم نوروزی
سرپرست گروه طبیعت
سرکار خانم رحمانی

۳۲ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --