گزارش پیمایش چکادپاشوره

تاریخ برنامه جمعه ۲ آبان ماه ۱۳۹۹
سرپرست برنامه (رسول فرامزپور)
یونس شریعتمداری
رسول فرامزپور(سرپرست گروه مونتین دماوند)
حمیدرضا عطایی

گزارش از حمیدرضا عطایی
روز جمعه ۲ آبان ماه ۹۹ ساعت ۴:۳۰ صبح از تهران با دو ماشین به سمت جاده هزار ۱۵ کیلومتر بعد از پلور روستای نوا حرکت کردیم و ماشین را در پارکینگ روستا پارک کردیم و شروع حرکتمان از داخل روستا ساعت ۷:۲۰ سمت دشت آزو حرکت کردیم و ساعت ۸:۱۵ به دشت رسیدیم که با منظره بسیار زیبایی روبرو شدیم که ارزش دور کردن مسیر را داشت که درسترسی به آب هم وجود داشت بعد ازچند دقیقه استراحت به مسیر ادامه دادیم و بعد از تراورس به سمت مسیر اصلی رفتیم و به گوسفندسرا رسیدیم که انجا هم چشمه آب وجود داشت وارد یال صعود که با پاکوب مشخص شده بود شدیم و به سمت خط راس شدیم گه قله های سنگی داشت که با تراورس از پشت قلل سنگی وارد دشتی شدیم که قله روی آن بود محل قله که قبلا روی جی پی اس مشخص شده بود به تازگی تغییر پیدا کرده و حدود ۵۰۰ متر با محل قبلی فاصله داشت که تقریبا همین ۵۰۰ متر برف داشت ساعت ۱:۴۵ دقیقه به تابلو قله رسیدیم و عکس انداختیم که نمای بسیار زیبای از قله دماوند داشتیم و بدلیل پوشیده بودن قله از برف به سمت قله قبلی که تابلو قبلی هم اونجا نسب بوده حرکت کردیم و نهار مختصری خوردیم و بر خلاف مسیر عادی که از شن اسکی به سمت پایین می رفت از مسیر رفت که خیلی زیبا تر بود برگشتیم و فقط اینبار بجای برگشت از دشت آزو از مسیر عادی برگشتیم در برگشت یک گله بزرگ کل و بز روی گرده ها دیدم در کل در طول مسیر مناظر بسیار زیبایی قابل مشاهده بودن از جمله دماوند و خط راس دوبرار و نهایت در ساعت ۱۸:۲۰ به پارکینگ روستای نوا رسیدیم که تقریبا نور روز را از دست داده بودیم و با روشنای مهتاب حرکت می کردیم و برنامه بدون هیچگونه اسیب دیدگی اعضا بعد طی مسافت ۱۱/۵ کیلومتر به پایان رسید

وضعیت هوا : گزارش هواشنایی بابت ابری بودن اشتباه بود و هوا صاف بود سرعت باد در خط راس ۲۵ کیلومتر و دمای ثبت شده توسط جی پی اس از منهای دو درجه سانتیگراد تا ۲۸ درجه سانتیگراد بود
وضعیت انتن دهی : مسیر بطور کامل برای همراه اول آنتن دهی داشت
آب آشامیدنی : تا گوسفندسرا چشمه های متعددی وجود داشت

عطایی و…

۲۳ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.