گزارش برنامه پیمایش چکاد پروانه

ابراهیم خطیبی
مهدی زمانی
وحید بهرامی

قله پروانه اولین قله خط الراس زیبای ۷۵ کیلومتری دوبرار است که ۳ مسیر صعود از روستای دماوند .لاسم . و اولین دره بعداز کردنه امامزاده هاشم که معدن ماسه وماشینهای سنگین مشخصه ان میباشد
ساعت ۵ بامداد از تهران حرکت و ساعت ۶ سرکردنه اقای کیوان به ما ملحق شد ساعت ۶/۳۰ در هوایی مطبوع و خنک راهپیمایی خود را از کنار معدن ماسه شروع کردیم
در صعودهای قبلی دره را تا انتها میرفتم و سپس شیبی سنگلاخی تند بدون پاکوب خود را به خط الراس میرساندم در این برنامه ابتدای دره یال خاکی با شیب ملایم انتخاب و ۲ ساعت بعد به روی خط الراس رسیدیم البته اواسط راه شیب تند و مسیر سنگلاخی بود
از روی خطا اراس در هوایی مطبوع راه پیمایی سریع ۲ ساعته تا زیر قله داشتیم که گوسفند سرایی وسیع و سرسبز نمایان و لحظاتی به استراحت پرداختیم شیب زیر قله با پاکوبی مشخص تیم را بسمت قله هدایت و ساعت ۱۲ همگی بقله رسیدم و پس از استراحت و عکاسی از مناظر اطراف بسمت پایین حرکت نمودیم و ساعت ۱۸ به محل پارک ماشین رسیدیم
نکات قابل توجه

۲ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.