گزارش شهرام عباس نژاد از فعالیت ترمیم اضطراری در منطقه پل خواب
گزارش فعالیت ترمیم اضطراری در منطقه پلخواب با اخذ مجوز با کارگروه سنگنوردی فدراسیون و اعلام قبلی در تاریخ ۹۹/۰۵/۱۰
-ترمیم مسیر بوبو (به علت شکستن طاقچه ایمنی صعود و نظم بولتها بهم خورده بود)
– تعویض کارگاه طول سوم NTM (طول دوم هم باید عوض شود)
– تعویض بولتهای ۲٫۳٫۴٫۵ مسیر H (با نظرخواهی از گشاینده و بسیاری سنگنوردان مجددا بولت کوبیده شد) .
به نظر اینجانب بولت ۵ و ۶ و ۷ و ۸ هم باید عوض شود و یک بولت مثل سابق اضافه شود .
– تعویض بولت کراکس برونو ( رزوه بولت قبلی خراب شده بود)
– تعویض بولت اول جیپو – اسپید (هم رزوه خراب بود هم بولت قبلی احتمالا دستی زده شده بود و سوراخ کونیک بود ، تنه میچرخید ) . به نظر اینجانب سایر بولتهای قدیمی جیپو هم باید ریبولت شود .
با تشکر از همطناب خوبم عامر ازوجی و همراهی و همفکری مهدی بیرقی ، سیامک ذوالفقاری ، سپهر سوداگر ، محمدرضا .. ، محمد فراهانی و رسول کشوری
مسیر اچ از مسیرهای خاص و پر تردد پلخواب هست . و به همراه مسیر مارمولک دو مسیری هستند که اولین مسیرهای ایمن سازی شده با بولت در پلخواب هستند .
هر دوی این مسیرها توسط اعضای باشگاه دماوند باز شدند ، مرحوم فرشاد خلیلی ، رسول کشوری و بابک کیانپور و .. از اولین کسانی بودند که نسبت به ایمن سازی مسیرهای پلخواب اقدام کردند .
همچنین مسیر NTM توسط مدرسان دیواره نوردی مدعو باشگاه از شامونی در سال ۷۹ و در اولین کلاسهای دیواره نوردی مدرن در ایران باز شد.
گزارش از شهرام عباسنژاد
Pingback: llucabet
Pingback: saคาสิโน