گزارشی از نشست دوشنبه ۲۱ بهمن باشگاه دماوند

گزارشی از نشست دوشنبه ۲۱ بهمن باشگاه دماوند

سی و هفتمین نشست
باشگاه دماوند

🖇نشست این هفته از سلسله جلسات دوشنبه شب های باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند اختصاص
به عکاسی در سایکل توریسم داشت.

📍طبق روال جلسات هر هفته در ساعت ۱۹:۰۰ با حضور علاقمندان و میهمانان بهمراه اعضای باشگاه دماوند جلسه آغاز گردید.

🔺🔺در نشست این هفته مسعود نیکو از دانش آموختگان رشته ی عکاسی که با دوچرخه جنوب غربی ترکیه را رکاب زده و با هدف خاصی اقدام به عکاسی از کودکان جنگزده این منطقه نموده به تشریح وقایع اتفاق افتاده در این سفر پرداخت.

🔻🔻با رسیدن خانم نجارزاده سفر به سوی جنوب غرب ترکیه با دوچرخه آغاز شد، در گوزل چاملی خانم نجارزاده راه قونیه را پیش گرفت و من به سوی جنوب ادامه دادم تا به شهر آکبوک رسیدم.

اقامتی یکماهه در رستوران Rüya grill داشتم که موجب آشنایی من با خانم دونا شد،تجربه ی خیلی خوبی بود،آنجا بود که عکسی از René schulthoff مسیر زندگی ام را تغییر داد و ایدهٔ اولیه کودکیِ بدونِ مرز متولد شد!

یک هفته بعد در محل کمپ پناهندگان عکاسی این پروژه آغاز گردید،که با هدف فروش عکس ها و خرید دوچرخه برای کودکان پناهنده تکمیل خواهد شد.

عکس ها را از ۴ بهمن ۱۳۹۸ در گالری تِم تهران به مدت پنج روز به نمایش گذاشتم………

🔺🔺بعد از شنیدن بخش گزارش نوبت به ارایه عکس های گرفته شده توسط این هنرمند خوش قلب شد.عموم عکسها بصورت سیاه و سفید و با دقت و حساسیت خاصی گرفته شده بودند.

🔺🔺🔺در بخش بعدی در خدمت استاد علی قلمسیاه از اساتید و بزرگان رشته ی عکاسی کشور که نام ایشان همچون گوهری در مجامع بین المللی هم در عرصه ی عکاسی هم در عرصه ورزشی و بطور خاص ورزش قایقرانی میدرخشد بودیم.
ایشان ابتدا از دعوت باشگاه دماوند که توسط امیررضا صدیقیان انجام پذیرفته بود قدردانی نموده و در ادامه به توضیح تمرینات آماده سازی در رشته های مختلف ورزشی پرداخته و در ادامه به بحث نقد و بررسی آثار ارایه شده توسط آقای نیکو پرداختند و در پایان این دو مبحث را نتیجه گیری نمودند.

لازم به یادآوری است استاد علی قلمسیاه از دوستداران و علاقمندان استاد بزرگ کوهنوردی ایران مرحوم فرخ رحمدل هستند و بارها در این نشست یاد این عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

نشست این هفته با همراهی بیش از ۳۰ نفر از علاقمندان تا ساعت۲۱:۳۰ادامه داشت.

هدف از این نشست ارتقاء دانش عکاسی و همچنین آشنایی با برنامه های سایکل توریسم برای علاقمندان به این دو رشته بوده است.

 

سپاس فراوان از اساتید گرانقدر
آقایان:سعید شجاعی و محسن گلنار

‌همکاران این هفته:‌‌

آقایان:علیرضا سعادت،هاشم ذوالقدر،
مهدی عبدالملکی
‌‌
سپاس از:
#لی_اوت_استودیو

۱ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

  • موفق باشید دوستان

    سعید Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --