گزارش پیمایش خط‌الراس کلکچال به توچال

گزارش پیمایش خط‌الراس کلکچال به توچال

پیمایش خط‌الراس کلکچال به توچال
۱۸ بهمن ماه ۹۸
سرپرست : علی گنجی
میلاد خشتکار
رضا نجارزادگان
ساعت ۴ بامداد حرکت خود را از پارک جمشیدیه شروع کرده و با ریتمی یکنواخت و آهسته، ساعت ۵/۳۰ خود را به اردوگاه کلکچال رساندیم. پس از کمی استراحت و صرف صبحانه ساعت ۶/۳۰ به قصد صعود قله کلکچال به حرکت خود ادامه داده و راس ساعت ۹ صبح به قله کلکچال رسیدیم.
بلافاصله به سمت گردنه #پیازچال سرازیر شده و بعد از کمی استراحت از طریق یال پیازچال خود را به روی خط‌الراس رسانده و با چند مرحله استراحت ساعت ۱۳/۳۰ موفق به صعود قله توچال گشتیم.
سپس به سرعت خود را به ایستگاه هفت رسانده و تا ایستگاه ۵ را با تله کابین فرود آمدیم، اما به دلیل شلوغی بیش از حد ایستگاه ۵ تصمیم به فرود پیاده گرفته و ساعت ۱۶/۳۰ خود را به پارکینگ ولنجک رسانده و برنامه را با موفقیت به پایان رساندیم.
#کوهنوردی
#باشگاه_دماوند
#mountaineering
#hiking
#DamavandClub

View this post on Instagram

پیمایش خط‌الراس #کلکچال به #توچال ۱۸ بهمن ماه ۹۸ سرپرست : علی گنجی میلاد خشتکار رضا نجارزادگان ساعت ۴ بامداد حرکت خود را از پارک جمشیدیه شروع کرده و با ریتمی یکنواخت و آهسته، ساعت ۵/۳۰ خود را به اردوگاه کلکچال رساندیم. پس از کمی استراحت و صرف صبحانه ساعت ۶/۳۰ به قصد صعود قله کلکچال به حرکت خود ادامه داده و راس ساعت ۹ صبح به قله کلکچال رسیدیم. بلافاصله به سمت گردنه #پیازچال سرازیر شده و بعد از کمی استراحت از طریق یال پیازچال خود را به روی خط‌الراس رسانده و با چند مرحله استراحت ساعت ۱۳/۳۰ موفق به صعود قله توچال گشتیم. سپس به سرعت خود را به ایستگاه هفت رسانده و تا ایستگاه ۵ را با تله کابین فرود آمدیم، اما به دلیل شلوغی بیش از حد ایستگاه ۵ تصمیم به فرود پیاده گرفته و ساعت ۱۶/۳۰ خود را به پارکینگ ولنجک رسانده و برنامه را با موفقیت به پایان رساندیم. #کوهنوردی #باشگاه_دماوند #mountaineering #hiking #DamavandClub @DamavandClub

A post shared by باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند (@damavandclub) on

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --