نشست هفتگی دوشنبه۲۱ بهمن بااستاد قلم سیاه و مسعود نیکو

نشست هفتگی دوشنبه۲۱ بهمن بااستاد قلم سیاه و مسعود نیکو

در سی و هفتمین نشست باشگاه دماوند
همراه خواهیم شد با:

مسعود نیکو

وی در سال ۱۳۸۰ عضو باشگاه افق شده و در ابتدای پاییز ۱۳۹۵ به مناسبت روز جهانی صلح از تهران تا مرز باشماق با دوچرخه رکاب می زند.

از سال ۱۳۹۵ پس از آشنایی با باشگاه دماوند و آقای علیرضا سعادت همکاریهایی در زمینه های ورزشی و اجتماعی مثل پروژه
«بازی، خلاقیت ، نقاشی» و
«دو الترا ماراتون دماوند » و … داشته است.
از سال ۱۳۸۷ با دوربین آنالوگ عکاسی را شروع کرده و نیز از سال ۱۳۹۲ با دنیای دوربینهای دیجیتال آشنا می گردد و همچنان عکاسی را بصورت تفریحی انجام می داده است.

در سال ۱۳۹۶ پس از گذراندن دوره «عکاسی در کمپینهای تبلیغاتی» در آموزشگاه «مدرسه هنرهای معاصر» وارد دنیای عکاسی حرفه ای می گردد.

همچنین در نشست دوشنبه ۲۱بهمن ماه میزبان استاد علی قلم سیاه از استادان برجسته ی رشته عکاسی خواهیم بود،و از نظریات ایشان پیرامون نمایشگاه عکس کودکیِ بدونِ مرز بهره مند خواهیم شد.

علی قلم سیاه شهریور ١٣٢٣ در یزد متولد شده است.
وی عکاسی را در دوران دبیرستان و از سالهای ١٣٣۶ آغاز کرده و از سال ١٣۴٠ در زمینه های عکاسی از طبیعت و ورزش فعالیت نموده است. او همچنین عکاسی پیشرفته را در موسسات و دانشکده های عکاسی از سال ١٣۶٠ تدریس می نماید.

علی قلم سیاه با عکاسی از رویدادها، بازیهای المپیک، پاراالمپیک و بازیهای جهانی از المپیک ١٩٨٨ در کارنامه عکاسی خود تجارب ارزنده ای دارد. از آثار عکاسی وی تاکنون نمایشگاههای متعددی در ایران و دیگر کشورهای جهان برگزار شده است. قلمسیاه سمت دبیر اجرائی ٣ دوره اول تا سوم نمایشگاه دوسالانه عکس موزه هنرهای معاصر ایران را از افتخارات کارنامه عکاسی خود می داند.

ایشان همچنین دبیرکل سابق کنفدراسیون قایقرانی آسیا بوده اند.

رییس کمیته ملی المپیک در مورد ایشان فرموده اند: استاد قلم سیاه از مفاخر ورزش است و سالها خدمت آفرینی وی در عرصه ورزش در اذهان باقی خواهد ماند و اهدا لوح تقدیر به وی از سوی رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا خود بیانگر زحماتی است که وی بعنوان یک ایرانی و مدیر اجرایی در سمت های رییس فدراسیون قایقرانی، نایب رییس جهانی، نایب رئیس آسیا و دبیر کل آسیا و سمت های دیگر در عرصه بین المللی ایفا کرده است.

وعده ی دیدار ما ۲۱ بهمن ماه
از ساعت۱۹:۰۰تا ۲۰:۳۰

منتظر حضور صمیمانه و گرمتان هستیم.

🔸لطفا با اشتراک گزاری برنامه های دوشنبه ما را یاری فرمایید.🔸🔉

طراحی و اجرای پوستر:
#لی_اوت_استودیو

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --