انتقال پیکر کوهنورد فوت شده در توچال توسط تیم هیمالیانوردی باشگاه دماوند

گزارش انتقال جسد از پایین سنگ سیاه تا پایین شیرپلا بین دوراهی اوسون کنار منبع اب
صبح ساعت ۵صبح از مجسمه به قصد صعود قله توچال برای تست اردوهای هیمالیا نوردی باشگاه کوهنوردی اسکی دماوند اقدام کردیم.
وقتی به شیر پلا رسیدیم یکی از دوستان پایگاه داوودی (سعید حسینیان) خبر فوت یک فرد ۶۵ ساله رو به دوستان من داد،
ما شیرپلا ترک کردیم و به سمت سنگ سیاه حرکت کردیم،البته با شرایط اردو(برف کوبی جداگانه و ….) طَی تماس تلفنی که اقای مزدک بلوک داشتیم قرار شد جسد به پایین انتقال داده شود و ما بعداز رسیدن به جانپناه امیری اقدام به بازگشت و یافتن جسد جهت انتقال به پایین کردیم،
در محدوده اطراف میله شماره ٩ جسد رو پیدا کردیم، بعداز چندبار صحبت با اقای جمالی(هلال احمر) اجازه بیرون کشیدن جسد رو گرفتیم،این کار با کمک هم باشگیهای توانمندم انجام شد جسد رو بیرون کشیدیم و در داخل بسکتی که زحمت اوردنش را دوستان هلال احمری انجام داده بودند ، قرار دادیم،البته در کنار ما احسان گروسپور عزیز هم بود،
ساعت ١٢اقدام به پایین اوردن جسد کردیم
با صحبتهایی که شد قرار بر انتقال جسد از مسیر شیرپلا به سمت پایین شد ،(به دلیل احتمال بهمن از ایستگاه ۵ و اوسون نرفتیم)، با حمایت ۴نفر و حمایت یک نَفَر از بالا و برف کوبی دیگر دوستانم ما توانستیم جسد رو ۴:٣٠ دقیقه به محل مورد نظر که پایین پایگاه داوودی بین دوراهی اوسون و شیرپلا کنار منبع اب برسانیم که به نظر خود من در نوع خودش کم نظیر بود(ممنون دوستان توانمندم… باشگاه دماوند همیشه به شما افتخار میکند) لازم به ذکر است نرسیده به پایگاه داوودی احسان افکاری به ما ملحق شد و با دوستانش در پایگاه داوودی از ما استقبال گرمی کردند،
انتقال این جسد واقعا یه کار گروهی بود.
ممنون از مسئولین هیات استان تهران
گزارش از وحید طهوری سرپرست برنامه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.