گزارش نشست هفتگی دوشنبه ۳۰ بهمن باشگاه

گزارش نشست هفتگی دوشنبه ۳۰ بهمن باشگاه

📌سی دی ماه
یکهزاروسیصدونودوهشت

 

🔴سی و سومین نشست
باشگاه دماوند

🖇نشست این هفته از سلسله جلسات دوشنبه شب های باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند به طرح تعامل با باشگاه های کوهنوردی اختصاص داشت.و این هفته افتخار میزبانی از باشگاه کوهنوردی تهران را داشتیم.

📍طبق روال هر هفته ساعت ۱۹:۰۰ با حضور علاقمندان و میهمانان بهمراه اعضای باشگاه دماوند جلسه آغاز گردید.

🔺🔺ابتدای این نشست مدیرعامل محترم باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند خیر مقدم خدمت میهمانان گرامی گفته و سپس توضیحاتی در مورد این طرح و برنامه های آتی در راستای تعامل هر چه بیشتر با باشگاه های کوهنوردی دادند.

🔺🔺🔺بخش دوم اختصاص داشت به صحبتهای استاد کمال برمکی مدیریت محترم باشگاه کوهنوردی تهران که ضمن تشکر از باشگاه دماوند و امیررضا صدیقیان جهت پیشنهاد و اجرای طرح تعامل به این موضوع اشاره نمودند که امروز باشگاههای کوهنوردی استان تهران به ۳۷ باشگاه رسیده و طبق آمار فدراسیون بیش از ۳۲هزار نفر آموزش دیده اند و آیا واقعا در یک فصل صعود قله ی دماوند گنجایش این همه صعود کننده را دارد؟؟؟!!!
در بخش دیگری از صحبتهایشان اشاره نمودند که این طرح مصداق بارز کلام های ناب پیشکسوتان این ورزش است که رفاقت ها باید جای رقابت ها را در ورزش کوهنوردی گرفته و موجب برادری،برابری ،دوستی و مودت گردد.

🔻🔻در بخش سوم این شب نوبت به همنورد عزیزی از باشگاه تهران بنام آقای مهرداد مویدی با گزارش قله کسری رسید.که خلاصه‌ای از گزارش را باهم میخوانیم:

بامداد جمعه از خواب بیدار شدیم تا برای صعود آماده بشیم. شب قبل قرار حرکت رو ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح اعلام کردم تا از روشنایی طلوع آفتاب برای عبور از معابر سنگی استفاده کنیم.
به لطف اولین برف پاییزه منطقه، حجم برفکوبی کمتری داشتیم اما دائما حجم برف در زمستان و سرمای منطقه در ذهنم تداعی می‌شد.
با رسیدن به سنگ‌های یک تکه بزرگ صعود جنبه جدی‌تری پیدا کرد و به تجریه کافی در صعودهای گُرده‌ای و دست به سنگ شدن نیازمند بود.

سعی کردم حین صعود مسیر رو خوب رصد کنم تا برای صعود مجدد شناخت کافی پیدا کنم. پاکوب مشخصی وجود نداشت و کل مسیر سنگی و صخره‌ای بود.

به ارتفاع ۴۴۰۰ متر رسیدیم، آبشار کوچک یخ زده‌ای نشان از درستی مسیر صعود شده داشت و با چک کردن جی‌پی‌اس متوجه شدیم تا قله فاصله زیادی نداریم.
بعد از گذشتن از قسمت چالشی برنامه قله ی کسری صعود شد.

🔺🔺🔺🔺ضمن تشکر از حضور مدیرعامل ،اعضای محترم هییت مدیره و اعضای باشگاه تهران مراتب قدردانی مدیریت و اعضای باشگاه دماوند را جهت سبدگل زیبای هدیه ی باشگاه تهران اعلام میداریم.

باشد که در پناه حق دوستی هایمان ناگسستنی گردد.

نشست این هفته با همراهی ۵۰نفر از علاقمندان تا ساعت۲۰:۳۰ ادامه داشت.

‌همکاران این هفته:‌‌

آقایان:
رضا نجارزادگان،هاشم ذوالقدر،
مهدی عبدالملکی
‌‌
با تشکر از همکاری و هماهنگی
آقای قادر اسدی باشگاه تهران

سپاس از:
#لی_اوت_استودیو

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --