گزارش نشست هفتگی دوشنبه ۲۳دی باشگاه

گزارش نشست هفتگی دوشنبه ۲۳دی باشگاه

 

📌بیست و سوم دی ماه
یکهزاروسیصدونودوهشت

 

🔴سی و دومین نشست
باشگاه دماوند

🖇نشست این هفته از سلسله جلسات دوشنبه شب های باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند اختصاص به دو گزارش جذاب و شنیدنی سایکل توریسم یکی از خزر تا خلیج فارس و دیگری در مرکز اروپا داشت.

📍طبق روال هر هفته ساعت ۱۹:۰۰ با حضور علاقمندان و میهمانان بهمراه اعضای باشگاه دماوند جلسه آغاز گردید.

🔺🔺در ابتدای نشست این هفته در خدمت خانم ثمین جنگی بودیم با گزارش مفصلی از ۲۵ روز سفر خزر تا خلیج فارس با دوچرخه که برای دوستان از چالشها،فرصتها،دیدارها و تجاربشان بهمراه عکس توضیحات کاملی ارایه نمودند.

🔺🔺🔺تاریخ شروع برنامه:١٣٩٨/٨/۶ بندرانزلى و تاریخ پایان:١٣٩٨/٨/٣٠ بندرعباس بوده است.
کل مسافت طی شده :١٨٠٠ کیلومتر
و تعداد روز رکاب زدن:١٩ روز به اضافه
۶ روزگشت شهرى
نفرى ۶۰۰هزار تومان برای این برنامه هزینه کرده بودند وبا عبور از شهر و روستاهاى رودبار،قزوین،ساوه،سلفچگان،
رباط ترک،میمه،اصفهان،مشکنان،
نایین،میبد
،اردکان،اشکذر،گرده کوه،
انار،جوزم،شهربابک،سیرجان،حاجى اباد به بندر عباس میرسند.
هدف از این سفر:ساده سفر کردن
آشنایى با فرهنگ هاى مختلف ،بازدید از جاذبه های توریستی وایجاد انگیزه براى دیگران علاقمندان به سایکل توریسم

🔻🔻در بخش بعدی در خدمت سرکار خانم نسیم رحمانی بودیم که با توضیح مختصری در مورد رکابزنی موزه صنعت نفت در روز هوای پاک صحبت کردند و با معرفی خانم ساغر رادنژاد که پادکست بایسیکل ران را جهت معرفی فعالین این عرصه راه اندازی نموده اند به صحبت خود خاتمه دادند.

🔻همچنین دقایقی کوتاه در خدمت مسئول کارگروه دوچرخه کوهستان باشگاه دماوند آقای ثروت بودیم.

🔺🔺🔺🔺در بخش سوم نشست گزارشی از سفر مهران نصیری در قلب اروپا را شنیدیم که همراه با فیلم و عکسهایی بسیار زیبا بود.که با توضیحات دلنشین ایشان علاقمندان را با این سفر بیشتر آشنا کرد.

دوچرخه سواری در مر کز اروپا از تاریخ ۲۷ مهرماه با پرواز تهران به وین و عزیمت به غرب اتریش با قطار و رکابزنی از شهر فلدکیخ آغاز گردیده بود و این برنامه در تاریخ ۲۳ آبان ماه با پروازی از وین به تهران به اتمام میرسد. در این برنامه، استان اپنزل سوییس و سپس از فلدکیخ به اینسبروک، مونیخ آلمان، سالزبورگ، لینز و وین با مجموع حدود ۱۰۰۰ کیلومتر رکاب زده شده بود. در حین سفر از شهرهای پراگ چک و بوداپست مجارستان نیز بازدید شده.
مجموع هزینه های غیر شخصی سفر در حدود ۱۰۰۰ یورو بعلاوه ۷ ملیون تومان میشود.و شبها عموما در هاستل، کمپ و یا میهمان دوستان خود بوده اند.

نشست این هفته با همراهی ۷۰نفر از علاقمندان تا ساعت۲۱:۴۵ ادامه داشت.

‌همکاران این هفته:‌‌

آقایان:
رضا نجارزادگان،اردلان اسماعیل پور،
مهدی عبدالملکی
‌‌
با تشکر از آقایان:کوروش قاسمیان،
رضا چراغی صفا

سپاس از:
#لی_اوت_استودیو
@damavandclub
عکسهای بیشتر را در لینک زیر مشاهده بفرمایید :

View this post on Instagram

📌بیست و سوم دی ماه یکهزاروسیصدونودوهشت 🔴سی و دومین نشست باشگاه دماوند 🖇نشست این هفته از سلسله جلسات دوشنبه شب های باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند اختصاص به دو گزارش جذاب و شنیدنی سایکل توریسم یکی از خزر تا خلیج فارس و دیگری در مرکز اروپا داشت. 🔺🔺در ابتدای نشست این هفته در خدمت خانم ثمین جنگی بودیم با گزارش مفصلی از ۲۵ روز سفر خزر تا خلیج فارس با دوچرخه ارایه نمودند. 🔺🔺🔺تاریخ شروع برنامه:١٣٩٨/٨/۶ بندرانزلى و تاریخ پایان:١٣٩٨/٨/٣٠ بندرعباس بوده است. کل مسافت طی شده :١٨٠٠ کیلومتر و تعداد روز رکاب زدن:١٩ روز به اضافه ۶ روزگشت شهرى نفرى ۶۰۰هزار تومان برای این برنامه هزینه کرده بودند وبا عبور از شهر و روستاهاى رودبار،قزوین،ساوه،سلفچگان، رباط ترک،میمه،اصفهان،مشکنان، نایین،میبد ،اردکان،اشکذر،گرده کوه، انار،جوزم،شهربابک،سیرجان،حاجى اباد به بندر عباس میرسند. هدف از این سفر:ساده سفر کردن آشنایى با فرهنگ هاى مختلف ،بازدید از جاذبه های توریستی وایجاد انگیزه براى دیگران علاقمندان به سایکل توریسم 🔻🔻در بخش بعدی در خدمت سرکار خانم نسیم رحمانی بودیم که با توضیح مختصری در مورد رکابزنی موزه صنعت نفت در روز هوای پاک صحبت کردند و با معرفی خانم ساغر رادنژاد که پادکست بایسیکل ران را جهت معرفی فعالین این عرصه راه اندازی نموده اند به صحبت خود خاتمه دادند. 🔺🔺🔺🔺در بخش سوم نشست گزارشی از سفر مهران نصیری در قلب اروپا را شنیدیم که همراه با فیلم و عکسهایی بسیار زیبا بود.که با توضیحات دلنشین ایشان علاقمندان را با این سفر بیشتر آشنا کرد. دوچرخه سواری در مر کز اروپا از تاریخ ۲۷ مهرماه با پرواز تهران به وین و عزیمت به غرب اتریش با قطار و رکابزنی از شهر فلدکیخ آغاز گردیده بود و این برنامه در تاریخ ۲۳ آبان ماه با پروازی از وین به تهران به اتمام میرسد. در این برنامه، استان اپنزل سوییس و سپس از فلدکیخ به اینسبروک، مونیخ آلمان، سالزبورگ، لینز و وین با مجموع حدود ۱۰۰۰ کیلومتر رکاب زده شده بود. در حین سفر از شهرهای پراگ چک و بوداپست مجارستان نیز بازدید شده. مجموع هزینه های غیر شخصی سفر در حدود ۱۰۰۰ یورو بعلاوه ۷ ملیون تومان میشود.و شبها عموما در هاستل، کمپ و یا میهمان دوستان خود بوده اند. نشست این هفته با همراهی ۷۰نفر از علاقمندان تا ساعت۲۱:۴۵ ادامه داشت. ‌همکاران این هفته:‌‌ آقایان: رضا نجارزادگان،اردلان اسماعیل پور، مهدی عبدالملکی ‌‌ با تشکر از آقایان:کوروش قاسمیان، رضا چراغی صفا سپاس از: #لی_اوت_استودیو #باشگاه_دماوند #DamavandClub @DamavandClub

A post shared by باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند (@damavandclub) on

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --