گزارش نشست هفتگی دوشنبه ۱۶ دی باشگاه دماوند

گزارش نشست هفتگی دوشنبه ۱۶ دی باشگاه دماوند

شانزدهم دی ماه یکهزاروسیصدونودوهشت

🔴سی و یکمین نشست
باشگاه دماوند 🖇نشست این هفته از سلسله جلسات دوشنبه شب های باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند در خدمت استاد علی جوانشاد از پیشکسوتان و پیشگامان غارنوردی ایران و عضو جاوید باشگاه دماوند با روایتی ۵۰ساله از دل غارها بودیم.

📍طبق روال هر هفته ساعت ۱۹:۰۰ با حضور علاقمندان و میهمانان بهمراه اعضای باشگاه دماوند با اجرای آقای سعید شجاعی جلسه آغاز گردید.

🔺در ابتدای این نشست مدیر عامل محترم باشگاه دماوند آقای وحید طهوری ضمن خوش آمدگویی و تشکر ویژه از جناب استاد جوانشاد بابت قبول دعوت جهت حضور در این نشست توضیحاتی در مورد باشگاه ارایه نمودند.

🔺🔺در بخش بعدی از استاد ماشاءالله بردیان دعوت شد تا چند دقیقه ای در مورد استاد جوانشاد و فعالیتهای درخشان ایشان صحبت بفرمایند.

🔺🔺🔺در بخش سوم از آقای جواد نظام دوست دعوت شد تا به نمایندگی از انجمن غارنوردان کشور با ارایه فیلمی کوتاه و پاوریونت نسبت به تاریخچه ی غارنوردی و فعالیت های انجمن برای حضار توضیحاتی ارایه کنند.

🔻🔻در بخش ویژه این نشست نوبت رسید به استاد علی جوانشاد تا در مورد شروع کوهنوردی و عمده فعالیتهای غارنوردی خود بهمراه عکسهای قدیمی،پاوریونتی را برای حاضرین به نمایش بگذارند.

عمده فعالیتهای ایشان در اواخر دهه ۴۰ تا اوایل دهه ی ۷۰ بوده است.از جمله ی آنها میتوان به بازدید و اکتشاف غارهای دستکند،پیمایش غارهای بیشمار در مناطق مختلف کشور از جمله ساوه،الموت،هراز و غیره،همچنین پیمایش مسیرهای مختلف پیاده روی در شمال ایران اشاره نمود.

در پایان این نشست لوح‌های تقدیر از طرف باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند و انجمن غارنوردی تقدیم استاد علی جوانشاد گردید.

نشست این هفته با همراهی ۳۵ نفر از علاقمندان تا ساعت۲۱:۴۵ ادامه داشت.

با تشکر از هییت مدیره انجمن غار و غارشناسی ایرانیان ‌‌
‌همکاران این هفته:‌‌
‌‌
آقایان:سعید شجاعی،محسن گلنار،‌‌‌‌مهدی عبدالملکی،
محمد عصاری نژاد،
یونس شریعتمداری
سپاس از:
#لی_اوت_استودیو
عکسهای بیشتر از این جلسه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید :

View this post on Instagram

📌شانزدهم دی ماه یکهزاروسیصدونودوهشت 🔴سی و یکمین نشست باشگاه دماوند 🖇نشست این هفته از سلسله جلسات دوشنبه شب های باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند در خدمت استاد علی جوانشاد از پیشکسوتان و پیشگامان غارنوردی ایران و عضو جاوید باشگاه دماوند با روایتی ۵۰ساله از دل غارها بودیم. 📍طبق روال هر هفته ساعت ۱۹:۰۰ با حضور علاقمندان و میهمانان بهمراه اعضای باشگاه دماوند با اجرای آقای سعید شجاعی جلسه آغاز گردید. 🔺در ابتدای این نشست مدیر عامل محترم باشگاه دماوند آقای وحید طهوری ضمن خوش آمدگویی و تشکر ویژه از جناب استاد جوانشاد بابت قبول دعوت جهت حضور در این نشست توضیحاتی در مورد باشگاه ارایه نمودند. 🔺🔺در بخش بعدی از استاد ماشاءالله بردیان دعوت شد تا چند دقیقه ای در مورد استاد جوانشاد و فعالیتهای درخشان ایشان صحبت بفرمایند. 🔺🔺🔺در بخش سوم از آقای جواد نظام دوست دعوت شد تا به نمایندگی از انجمن غارنوردان کشور با ارایه فیلمی کوتاه و پاوریونت نسبت به تاریخچه ی غارنوردی و فعالیت های انجمن برای حضار توضیحاتی ارایه کنند. 🔻🔻در بخش ویژه این نشست نوبت رسید به استاد علی جوانشاد تا در مورد شروع کوهنوردی و عمده فعالیتهای غارنوردی خود بهمراه عکسهای قدیمی،پاوریونتی را برای حاضرین به نمایش بگذارند. عمده فعالیتهای ایشان در اواخر دهه ۴۰ تا اوایل دهه ی ۷۰ بوده است.از جمله ی آنها میتوان به بازدید و اکتشاف غارهای دستکند،پیمایش غارهای بیشمار در مناطق مختلف کشور از جمله ساوه،الموت،هراز و غیره،همچنین پیمایش مسیرهای مختلف پیاده روی در شمال ایران اشاره نمود. در پایان این نشست لوح‌های تقدیر از طرف باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند و انجمن غارنوردی تقدیم استاد علی جوانشاد گردید. نشست این هفته با همراهی ۳۵ نفر از علاقمندان تا ساعت۲۱:۴۵ ادامه داشت. با تشکر از هییت مدیره انجمن غار و غارشناسی ایرانیان ‌‌ ‌همکاران این هفته:‌‌ ‌‌ آقایان:سعید شجاعی،محسن گلنار،‌‌‌‌مهدی عبدالملکی، محمد عصاری نژاد، یونس شریعتمداری سپاس از: #لی_اوت_استودیو #جلسات_دوشنبه #باشگاه_دماوند #DamavandClub @DamavandClub

A post shared by باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند (@damavandclub) on

Instagram (https://www.instagram.com/p/B7Abap8gzS0/?igshid=53tdkyjqh5r1)

۳۸ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --