گزارش نشست دوشنبه ۴ آذر باشگاه دماوند

گزارش نشست دوشنبه ۴ آذر باشگاه دماوند

چهارم آذر ماه
یکهزاروسیصدونودوهشت

 

🔴بیست و پنجمین نشست
باشگاه دماوند

🖇نشست این هفته در ساعت ۱۹ دوشنبه با حضور ۴۰ نفر از علاقمندان آغاز گردید.

🖇دوشنبه این هفته از سلسله نشست های باشگاه دماوند اختصاص به دیواره نوردی در سالهای ۹۵تا۹۸در آلپ فرانسه،که توسط آقایان دتلف واگنر گاید فدراسیون کوهنوردی آلمان و سید علی افشارزاده از دیواره نوردان ایرانی انجام شده بود داشت.

 

📍📍ابتدای جلسه هر دو سخنران به معرفی و ارایه مختصری از رزومه ی پربار خود پرداختند و شروع به توضیحاتی در مورد مسیرهایی که صعود نموده بودند، مشکلات و سختیهای و همچنین چالشهای مختلفی که پیش رو داشتند و چگونگی عبور از آنها برای علاقمندان بهمراه عکسهای مختلف و زیبا و همچنین چندین کلیپ تصویری بصورت کامل نمودند.

📌📌در پایان نشست این هفته توسط آقایان:سعیدشجاعی،حسن زرین قلم،رحیم دانایی،اکبرحاج ناظر به نمایندگی از باشگاه کوهنوردی واسکی دماوند از جناب دتلف واگنر و علی افشارزاده ی عزیز تقدیر و تشکر بعمل آمدو هدیه ای به رسم یادبود تقدیم این همنوردان گرانقدر گردید.

 

نشست این هفته با همراهی دوستان عزیز تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه داشت.

🔴لازم به یادآوری است قبل از شروع جلسه جهت آشنایی آقای واگنر با باشگاه قدیمی و پر افتخار کوهنوردی و اسکی دماوند بخش های مختلف اعم از موزه،کتابخانه،آرشیو کتاب های نفیس،انبار باشگاه دماوند،دفتر،بخش بایگانی و دفتر مدیریت توسط امیررضا صدیقیان و علی افشار زاده به ایشان معرفی شد که با استقبال ایشان همراه بود.

همکاران این هفته:‌
‌‌
آقای:‌‌‌‌مهدی عبدالملکی

با تشکر از#لی_اوت_استدیو
@damavandclub

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --