گزارش نشست دوشنبه ۲۰ آبان باشگاه

گزارش نشست دوشنبه ۲۰ آبان باشگاه

📌بیستم آبان ماه
یک هزار و سیصد و نود و هشت

 

🔴بیست و سومین نشست
باشگاه دماوند

🖇نشست این هفته در ساعت۱۹:۳۰ دوشنبه با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان،سخنرانان گرامی ،میهمانان عزیز،خانواده محترم استاد بردیان،اعضای باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند که بیش از ۱۰۰نفر میشدند با اجرای گرم و صمیمی استاد سعید شجاعی آغاز گردید.

 

🖇گزارش این هفته از سلسله نشست های پاییزی باشگاه دماوند اختصاص داشت به یادمانی از پنجاه سال تجربه و خاطره ی استاد ماشاءالله بردیان در زمینه ی رشته های مختلف کوهنوردی

 

🔵طی هماهنگی های صورت پذیرفته ابتدای آبان ماه ۹۸ در منزل استاد بردیان تیمی ۳نفره شامل آقایان شجاعی،سعادت و صدیقیان جهت ضبط مصاحبه و عکس برداری از آلبوم ها و لوح های نفیس حاضر شدند.و همچنین یک هفته بعد نیز فیلمی از محل کار استاد گرفته شد که توسط آقای یونس شریعمتداری تمام این فیلمها که حدود ۳ساعت میشد تدوین و بصورت دو فیلم ۱۲دقیقه ای جهت پخش آماده گردید.

📍در ابتدای نشست مجری توانمند و پیشکسوت باشگاه دماوند جناب استاد شجاعی از مدیرعامل باشگاه دماوند آقای وحید طهوری دعوت بعمل آوردند تا ضمن خوش آمدگویی مختصری در مورد نشست های ویژه در باشگاه صحبتی داشته باشند.

📌سخنرانان بعدی به ترتیب آقایان:رضا کفاش از خانه کوهنوردان تهران،عباس محمدی باشگاه آرش فعال حوزه محیط زیست و مدیر انجمن دیده بان کوهستان،ذبیح الله حمیدی موسس و مسئول باشگاه اسپیلت ،علی شکرابی از پیشکسوتان باشگاه دماوند،استاد شهامرز وحیدی با بیش از۵۰سال سابقه ی درخشان در عرصه ی کوهنوردی و تشکیلاتی باشگاه دماوند،خانم دکتر آناهیتا ناصحی کارشناس ارشد تغذیه عضو هییت مدیره و از بانوان با سابقه ی باشگاه دماوند،توسط جناب شجاعی جهت صحبت در مورد استاد بردیان و شخصیت والا و پر از مهر و امیدشان دعوت شد تا بترتیب ایراد سخن بفرمایند.

📍📍سخنران پایانی این نشست استاد کیومرث کاوویانی زاده که از شاگردان قدیمی و فعال در حوزه ی دیواره نوردی استاد بردیان بوده اند دعوت شد تا دقایقی از خصلتهای زیبای این استاد عزیز صحبت کنند که ایشان در کمال احترام صحبتهای تمام سخنرانان قبلی در مورد استاد ماشاءالله بردیان را مهر تاییدی زدند و بسیار نیک در این شب خاطره انگیز با بیان احساساتشان بر زبان بهترینها را جاری نمودند.

📌📌📌بعد از پایان سخنرانی مدعوین
از استاد ماشاءالله خان بردیان دعوت شد ، ایشان هم ضمن تشکر از تیم برگزاری نشست امشب و زحمات دوستان چند کلمه ای صحبت نمودند.

در بخش انتهایی این نشست لوحی آماده شده توسط آقای بردیان به همسرشان سرکار خانم لیلا گلابی به پاس یک عمر حمایت و پشتیبانی های بی دریغ از ایشان اهدا گردید.

لوح و هدیه ای نفیس از طرف مدیریت و هییت مدیره باشگاه دماوند تقدیم استاد بردیان گردید.

هدایا و الواح مختلفی توسط خانه ی کوهنوردان،انجمن کوهنوردی،انجمن غارنوردی،باشگاه اسپیلت و سایر دوستان عزیز تقدیم این استاد بزرگوار گردید.

📌 نشست این هفته در ساعت ۲۲:۱۵شامگاه دوشنبه بعد از گرفتن عکسهای یادگاری با استاد بردیان به اتمام رسید.

 

همکاران این هفته:‌

سرکار خانم دکتر سیما انصاری
مدیریت استودیو لی اوت

آقایان:‌‌‌‌
استاد سعید شجاعی ،استاد محسن گلنار،علیررضا سعادت،مهرداد شهلایی،یونس شریعتمداری،حمید عطایی،هاشم ذوالقدر،مهدی عبدالملکی،امین امینی

#لی_اوت_استودیو

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --