گزارش نشست دوشنبه ۲۲ مهرباشگاه

گزارش نشست دوشنبه ۲۲ مهرباشگاه

📌بیست ودوم مهرماه
یکهزاروسیصدونودوهشت

 

🔗طرح تعامل با باشگاههای کوهنوردی استان تهران

شب باشگاه کوهنوردان آرش در
باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند

🖇نشست این هفته با کمی تاخیر پس از حضور میهمانان عزیز از باشگاه کوهنوردان آرش در سطح مدیران، پیشکسوتان و همنوردان در ساعت ۱۹:۴۵ عصر گاه دوشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از علاقمندان به میزبانی
باشگاه دماوند آغاز گردید.

🖇در ابتدای این نشست مدیرعامل باشگاه دماوند جناب آقای
وحید طهوری خدمت تک تک
حاضرین خیرمقدم گفته و در مورد
طرح تعامل توضیحاتی ارایه نمودند.
بعد از صحبت ایشان سرکارخانم یزدآبادی مدیر محترم باشگاه کوهنوردان آرش و آقای بابازاده از پیشکسوتان این باشگاه دعوت شد تا پشت تریبون تشریف بیاورند و برای دوستان حاضر در این نشست صحبتی داشته باشند.
امید است این طرح با همت باشگاه دماوند و تمامی باشگاههای کوهنوردی جریان یافته و باعث ایجاد حلقه ی دوستی و مودت بین همنوردان گردد.

📌 بعد از صحبت این بزرگواران نوبت به ارایه گزارش گشایش مسیر بر روی دیواره بیستون بنام مسیر کژدم یادبود پیشکسوت بزرگ کوهنوردی کشور فرخ رحمدل توسط خانم فاطمه حاجی کریملو از بانوان جوان و فعال در عرصه ی دیواره نوردی رسید که در هفته ی جاری ایشان مسیر بچه تهرون با درجه سختی ۱۳aدر منطقه برغان را موفق شده اند صعود کنند.

📍این گشایش مسیر۱۲خرداد۹۷ توسط تیم ۴نفره خانم حاجی کریملو،آقایان گرامی،پیل آرام و بلبلی بهمراه فیلمبردار این پروژه آقای شریعتمداری استارت زده شده.

📍📍این مسیر دارای ۹طول میباشد.که در ۵ روز گشایش شده.که در روز اول دو طول روز دوم طولهای سوم و چهارم در روز سوم نیز دوطول و در روز چهارم طولهای هفتم و هشتم و در روز پایانی طول آخر گشایش شده بهمراه صعود قله و لجستیک ابزار جهت فرود نیز بر روی دیواره کارگاهی ایجاد گردیده بود.

در این گشایش مسیر از انواع هوک ها و ابزارهای میانی کیلها،فرندها و همچنین ۱۱۴عدد رول بولت و رول بولتهای جدا شونده و ۲عدد پورتلژ ،۴عدد کیسه بار،۲عدد دریل بهمراه ۷عدد باتری اضافه ۲تخته چادر استفاده شده و همچنین غذا برای ۸ روز تهیه گردیده بود.

لازم بذکر است که در اریبهشت ماه سال جاری تلاشی روی این مسیر انجام شده است که تا طول چهارم صعود گردیده و تلاش نهایی در پاییز امسال انجام خواهد شد.

📌بعد از شنیدن گزارش،حاضرین سوالات خود را مطرح نمودند که توسط آقای حسن گرامی و خانم کریملو بطور کامل و باحوصله پاسخ داده شد.

📌در بخش پایانی نشست این هفته تقدیر نامه هایی از طرف هر دوباشگاه تقدیم نفرات این تیم شد.

جلسه ی این هفته درساعت ۲۱:۳۰دقیقه به پایان رسید.

همکاران این هفته:

بانوان:‌
نگار نادری،زهرا هویدافر،سارا بیت اللهی‌

آقایان:‌‌‌‌
مهدی عبدالملکی،احمد خزایی،محسن عسگری،هاشم ذوالقدر،امین امینی

با تشکر از #لی_اوت_استودیو

@damavandclub
#damavandclub
#جلسات_دوشنبه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --