گزارش نشست یادبود دهمین سال گرد جان باختگان بهمن دیزین ۸۸

گزارش نشست یادبود دهمین سال گرد جان باختگان بهمن دیزین ۸۸

پانزدهم بهمن ماه
یکهزاروسیصدونودوهشت

 

🔴سی و ششمین نشست
باشگاه دماوند

🖇دومین نشست این هفته از سلسله جلسات باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند اختصاص به یادواره حادثه بهمن دیزین سال ۱۳۸۸ داشت که با همکاری باشگاه کوهنوردی همت شمیران برگزار گردید.

📍طبق روال این جلسات در ساعت ۱۷:۰۰ با حضور خانواده های جانباختگان بهمن ۸۸ و جمع کثیری از علاقمندان و میهمانان بهمراه اعضای دو باشگاه دماوند و همت شمیران با تلاوت کلام الله مجید جلسه آغاز گردید.

🔺🔺در بخش ابتدایی این نشست با اجرای آقای مهدی هنرمند بازخوانی مختصری از شرح این تراژدی غمبار که وارد دهمین سالگرد خود شد قرائت گردید.

 

🔻🔻و در ادامه پخش فیلم مستندی از آرشیو مرحوم سعید طاهری که از تک تک لحظه های تلاش افراد تیم برای نجات دوستانشان و در نهایت بهمن آخر که موجب دفن فیلمبردار و اعضای تیم نجات گردیده بود به نمایش درآمد.

🔺🔺در بخش سوم نوبت به کارگردان فیلم سرخ و سفید جناب آقای فرزین پور رسید که در مورد اهداف ساخت این فیلم توضیحاتی ارایه نمودند.

🔺🔺🔺در بخشهای بعدی همراه شدیم با جناب آقایان رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی ،اسماعیل اسماعیل زاده رییس هییت کوهنوردی،کاوه کاشفی به نمایندگی از باشگاه دماوند و دکتر حمید مساعدیان مدیر باشگاه کوهنوردی همت شمیران که با صحبتهای خود در مورد امداد و نجات و مخاطرات بهمن صحبت نمودند،همچنین در خدمت سرکار خانم مقدم مادر سعید طاهری و آقای کاظم زاده پدر حمید کاظم زاده بودیم که از حس و حال روزهای سخت آن حادثه ی غم انگیز که بعنوان اولین و غمبارترین تراژدی یک دهه ی اخیر کوهنوردی کشور شناخته میشود برای حاضرین گفتند.

در بخش پایانی گروه موسیقی چند دقیقه ای اجرای برنامه نموده و با لوح و دسته گلی از حضور خانواده های این عزیزان سفر کرده تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

نشست این هفته با همراهی بیش از۱۵۰نفر از علاقمندان تا ساعت۲۰:۰۰ادامه داشت.

هدف از این نشست ارتقاء دانش روز علاقمندان به ورزش کوهنوردی و شناخت مخاطرات برنامه های
زمستانی بود.

قطعا این نشست بدون همکاری مشترک باشگاه کوهنوردی همت شمیران و باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند محقق نمیشد جا دارد از زحمات بی دریغ مدیران هر دو باشگاه آقایان حمید مساعدیان و وحید طهوری کمال قدردانی را بعمل آوریم.

همچنین از تلاش های انجمن کوهنوردان ایران در برگزاری هرچه بهتر این نشست سپاس گزاری می نماییم.

 

‌همکاران این هفته:‌‌

بانوان:دکترانصاری،شاندیز
عمویی،غیاثی،خوش چشم
مظفریان

آقایان:حامد کرامت،سیامک شایان پور،علی غلامحسینی،هاشم ذوالقدر، ‌‌امیرخدامی،مهدی عبدالملکی،
مهدی شایگان

۲ دیدگاه

-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --